miércoles, 31 de marzo de 2010

Amaneix


No sé com explicar.ho sense que done la sensació equivocada. Però la seua pell és tan suau i el seu olor tan igual al meu, però tan igual. I la seua pell tan suau. Ningún home té la pell així. I ahir tenia q ser el dia perque el dilluns no et vaig poder fer res, però t'havera menjat a mossos. Q és el més estrany de tot, perque els mossos solen ser la meua marca, però a tu no vull mossegar-te. Sols vull acariciar tot el teu cos i llegir-te cada centimetre del teu cos. Traure de tu tot el mal q t'han fet i estar al teu costat quan tornes a confiar en la gent. Perque tú eres tan especial per a mi com tots ells. Has aconsegit entrar en el grup de plena confiança. La primera en entrar en el grup de confiança amb tot el coneixement de causa, amb tots els sentits alerta, amb totes les sensacions despertes, amb tota la veritat de cara. Perque realment volia fer-ho, em moria per fer-ho, m'apetia fer-ho. I em poden agradar moltes dones, però tu eres especial, i ho saps. Has entrat al meu xicotet grup de confiança, i, pot sonar arrogant, però és un grup moooolt reduit i, primordialment masculí. Per això el dia de huí, la foto de huí, t'ho dedique tot. Perque m'invente un amaneixer per a tu.