miércoles, 17 de marzo de 2010

Els olors, la pell i els llibres, la sexualitat implícita


Els olors. Els olors són el més important al sexe. Eixe moment en que sents que t'esnifaries a eixa persona. Eixe plaer insuportable que es disfruta abans de que les pells tinguen contacte. Molta gent pensa que l'atraccio comença amb una mirada. És l'olor el que ens fa mirar. Som animals al fi i al cap, així q ens deixem dur per eixe instint primari q ja no entenem conscientment. Ens deixem dur. Ara ja torne a sentir eixos olors. Ara és quan tinc q parar un poc, sols un poc, per a no deixar-me dur del tot i perdre front a una inminent readicció. Però és tan excitant i difícil. Em pregunte com poden alguns fer per que sols els atraga una persona. Com s'ho fan per resistir-se a tots els demés? Ara, ací, des del meu nou campament base m'espere a q el núvol gris s'allunye (cada vegada corre més ràpit)per tornar a començar i obrir totes les finestres i les portes (sempre i quant no faja Ponent) per deixar q tots els olors entren dins de mi altra vegada, per tornar a començar. Un amic m'ha dit q no mire enrrere encara q em semble q estic tornant. Per suposat q no vaig a mirar enrrere perque el meu passat està amb mi sempre, continuament. Ara passaré uns dies sola. Introspecció, retrospecció, i cap avant. Hermitanya dels meus records espere passar-me una setmana o uns dies, sense vore ningú ni parlar amb ningú (conegut), per a repassar tot el q he fet i tot el q tinc q fer. Per a ordernar tots els meus llibres estimats q tan de temps han estat agafant pols a unes estanteries plenes de trastos on no podia aplegar a ells ni vore'ls casi. Notava com em pegaven un estironet al cor cada vegada q la llum deixava de fer-los brillar. Però ara crec q ja he trobat un lloc on tenir-los a la vista tots. I aquesta setmana serà la de relectura necesària per a donar-los tota la vida de nou. És necesari q els torne a aplegar la llum a dins les seues pàgines. Els oloraré tots, un per un i els aniré deixant a l'estanteria després de mirar-los i escoltar-los fixament. I així cada llibre em recodarà un olor i cada persona, amb el seu propi olor, un llibre.