domingo, 16 de mayo de 2010

JO ESTIC MÉS BOJA Q ELL


Huí mentre m'esperava a la parada de l'autobús entretinguda amb els cordons de les meues sabates, pensant en com d'asco dóna tenir q agafar tans tranports impúblics per a aplegar a casa m'ha passat una cosa q em pega voltes pel cap encara q no m'haja fet sentir ningún sentiment extremàdament apasionat ni viu. Ni tan sols he notat com un cotxe reduia davant meua i mentre una xica de pel negre (tintat) em mirava fixament intentant gravar els meus rasgues a la seua memòria, el seu amic q conduia a allargat el braç cap a mi fent un gest com si em disparara. Q per què he alçat el cap? Doncs perque m'han pitat per a cridar la meua atenció. Aquesta parelleta és d'eixes q les iaies quan els veuen passar no s'agafen amb força les bosses per por a que li'l furten. Aquesta parelleta amb el seu frod focus blau cèl elèctric (lleugerament tunejat) passa desapercebuda per un centre comercial o pasetjant pels carrers de València. Mentres tant, les xiques q esperaven l'autobús amb mi m'han mirat amb una mirada q em declarava culpable de la provocació. És la primera vegada q em passa una cosa tan directa i no ha sigut res. La pròxima vegada el q passarà és q jo me'n recordaré de les seues cares i ells de la meua no. I no serà perque jo m'haja amagatdarrere d'una disfressa, serà perque no tenen ni idea de ki sóc però ells m'han dit ki eren sols amb aquest gest. No ho entenc. I el primer q he pensat és q havera passat si havera tingut una pistola de veritat? Q passarà si aquest especímen aplega en algún moment a ser policia, soldat o alguna cosa pitjor? Q estàn aprenent els xavals? Q és el q volia? Amb ki m'ha confundit? I el més fort de tot é sq no he sentit res, m'ha donat igual perque jo li tinc molta menys por a ell q ell a mi. Perque jo estic més boja q ell.