lunes, 15 de noviembre de 2010

La tornada als origens


Ni la meua tampoc. Encara q siga el meu color favorit. Per què al rosa sempre li hem donat eixe significat positiu? Com q quan la vida és color rosa tot és bonic i meravellós. Doncs el rosa és un des colors q més negre duu crec, a part del roig. Bé, no vaig a ficar-me a parlar de coses q no sé, perque tampoc estic segura que açò siga veritat. Però be. Sembla que aquest és un missatge final. He passat una etapa de la meua vida. I ara pareix q comença una nova en la que el fet més característic és la tornada als origens.
Així doncs done per concluit aquest blog. Perque ja el tinc avorrit i feia molt de temps q no escrivia i perque jo sóc així.
N'obriré un altre de totes formes, no s'aneu a lliurar de mí, per si vos interesa:
http://vidanorosa.blogspot.com/
Gràcies per seguir-me i gràcies per no jutjar-me. Espere continuar vegent-vos.