martes, 26 de octubre de 2010

Açò és una merda


M'alce. Obric el mail: "Oportunidad de trabajo increíble" " Trabaja desde casa. Interesantes comisiones (imprescindible teléfono fijo)"" Imprescindible buena presencia" " Imprescindible (tropecientos) años de experiencia". Tanque el mail. Obric el fuckbook. Copia y pega esto en tu muro..., Spainiscrazy, fashion world, etc... Me'n vaig a baixar a la gossa. Passetge pel poble com si fora un prota de Los lunes al sol. El tema de converssa del dia: No hi ha feina, la mala gestió de ZP. Una iaia em mira de dalt a baix despectivament. No em mires així filla de... este pais ja estava fet una merda quan jo em vaig fer gran, no ho he provocat jo. La mire de dalt a baix, més despectivament encara. Maleducada, segur q li se passa pel cap a eixa dona. Bé, a mi se'm ha passat pel cap el mateix. Torne a casa, més cremada encara. La gossa feliç de la vida. Obric la retalia de pàgines de recerca de treball: Laboris, Trabajar, Curran tes, Infojobs, Adecco, Randstad, etc. El mateix: " Oportunidad de trabajo increíble" , bla, bla, bla... " Se necesitan teleoperadoras" (I una merda, el curro és de "comercial puerta fría" pero a ningú li dóna la puta gana currar d'això i t'enganyen, s'aprofiten, et cremen). Estic fins la punta la figa (ahí on està el clítoris) de fer el mateix tots el dies, d'alçar-me i tindre la mateixa rutina sense benefici. I busque qui té la culpa. Igual q la busquen tots els q tenen feina, tots els q em miren pel carrer despectivament com si la culpa de tot açò fóra nostra, quan nosaltres no havíem nascut encara quan va començar a gestionar-se mal Espanya. Xikets, q açò ve de fa molt llarg, q no se'n ha anat a fer la ma en 4 dies. Q l'Spanish style està claríssim: Corrupció, "enxufes" i favoritismes. Q quan més gran tingues el forat del cul més coses caben (un cotxe, una casa, i un apartament en Marina d'Or, viatges a Perú i a Cuba i dos o tres xikets per a q de majors tingam algú q ens pague les pensions). Açòés una merda.